Nyújtási Gyakorlatok

2017.09.09

Igen, igen! Nem győzőm hangsúlyozni, hogy mennyire létfontosságú a hétköznapokban a nyújtások végrehajtása.

Folyamatosan használjuk testünk izmait, így azok keményen dolgoznak. A nap végére a terheléstől összehúzódnak (megrövidülnek). Ha visszanyújtásra kerülnek, nagy eséllyel nem alakulnak ki izomcsomók. Ezen felül nem fog fájni derekunk, hátunk.. Hiszen a nyújtástól az izom "vissza fekszik" a helyére.  :)

Természetesen, ahogy időnk engedi, a lehető legtöbb nyújtási gyakorlatot végezzük el.

Nyújtási Gyakorlatok képekkel és videóval

Tetszett a bejegyzésem? Kérlek, segítsd a munkám egy megosztással!

Köszönöm :)

A kineziológiai tapasz olyan gyógyászati segédeszköz, amely segítségével fájdalmunk jelentősen csökkenthető, felépülésünk felgyorsítható. Egyre többen próbálják ki a pamutszalagok jótékony hatását.

A svédmasszázs hazájában megannyi kutatás foglalkozott, és foglalkozik jelenleg is, azzal a témával, hogy milyen pozitív, jótékony hatásai vannak a különböző, izomlazító eljárásoknak. Ezzel párhuzamosan az is előtérbe került, hogy melyek azok az érzések, érzetek, amik jó, ha kísérik magát a terápiát.

Az egyik leggyakrabban jelentkező kérdés, és a legsűrűbben előforduló probléma.